۲ پاسخ

ادرار خیلی بو داره و زرده .دست زیره شکمشون که میزاری درد دارن

بعضی وقتا علایم خاصی نداره فقط تو ازمایش نشون میده
تو چکاپ یک سالگی تست عفونت ادرار هم میگیرن

سوال های مرتبط

مامان مهـدیــار👶🏻 مامان مهـدیــار👶🏻 ۱ سالگی
مامان کیشمیش کوچولوها مامان کیشمیش کوچولوها ۱۴ ماهگی