خانما سونو من چطوره عدد مایع آمینوتیک خوبه؟؟

تصویر
۴ پاسخ

منم ۱۳ بود

همه چی عالی

خوبه شکر
طول سرویکس خ‌به دکتر چیزی نگفته بهت
ک پایینه؟ من ۳۲ هستش مامانای اینجا میگن باید استراحت کنی

اره همچی خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی
مامان جینگیلی♥️ مامان جینگیلی♥️ ۷ ماهگی
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری