۸ پاسخ

من ۳ ماهه رانندگی نمیکنم🙂

من سرکلاژ نکردم سرویکسم ۳۹ اما از هفته ۱۶ دیگه پشت فرمون نمیشینم استرسش برا بچه خوب نیس

من دکترم گفت نشستنمم حتی عادی نباشه گفت باید لم بدم

نه خطرداره با سرکلاژ

سرکلاژ نیستم اولا استراحت بودم الان دراومدم ازاستراحت ازهمون اول تابه حال خودم نشستم پشت فرمان فککنم زایمان کردنی هم خودم میرونم 😁😁چون زمان دکترم همسرم همش سرکاره

من سرکلاژی نیستم ولی سرویکسم ۳۱ بود و جفتم پایین بود اصلا نشستم پشت فرمون

من دکتر ممنوع کرد از اول

ن گلم

سوال های مرتبط

مامان انامیس میناب مامان انامیس میناب ۵ ماهگی
مامان محمد شاهان🩵👶 مامان محمد شاهان🩵👶 ۵ ماهگی
مامان ابراء🤍 مامان ابراء🤍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۳ ماهگی
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد