مامانا تاحالا ازاین‌شربت ب نی نیهاتون دادید؟؟

تصویر
۴ پاسخ

اره میکنه

من خودم خوردم چند سال پیش
انصافا خیلی وزن میده اشتها اوره شدید
ولی خیلی آدم بد اخلاق میشه

خب پس بهش بده اشتها اوره

فک کنم مناسب زیر یسال نی

سوال های مرتبط

مامان 😍👼رستا👼😍 مامان 😍👼رستا👼😍 ۱ سالگی
مامان 🩵آراد.آوا🩷 مامان 🩵آراد.آوا🩷 ۱ سالگی