سمت راست بخیه هام میسوزه طبیعیه؟

۱ پاسخ

از من بیخه هارو کشیدم زخمم باز شده غفونت کرده الان بسته شده رفتم دکتر چرشکن زد خب شد

سوال های مرتبط