۷ پاسخ

روغن حیوانی خیلی خوبه
یک بار میزنی خوب میشه

شقاق سینه هیدرودرم عالیه

زینک اکساید هم خوب میکنه

دکتر به من پمار شقاق سینه هیدرودرم داد

شقاق سینه

روغن زیتون ماساژ بده که موقع شیردهی هم ترک نخوره

من نوک سینه و اطرافش زخم شده و از داخل درد می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی