۳ پاسخ

پماد شقاق سینه هیدرو درم عالیه

بهتر از شیر مادرهیچ پمادی فایده نداره شیر خودتو بمال ب نوک سینه بزار باهمون ترمیم بشه پماد هست ولی این روش همیشه هست باهات عزیزم

اگر خیلی زخم نشده هر سری موقع شیردهی از شیرت بمال نوک سینت خیلی خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان گیسو💖 مامان گیسو💖 ۱۰ ماهگی
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی