کرم شقاق سینه از داروخونه
میگن ک شیرتو بدوش بزار چربی ببنده روش چربیشو بزن ب سینه پلاستیک بکش روش،سری بعدی ک خاستی شیر بدی سینتوبشور .منکه هرکار کردم خوب نشد خودش خوب شد
خود شیرت
یاهم پماد ژنو، هیدرودرم
این خیلی خوبه و ازش راضیم
عزیزم من از روز اول زایمانم درگیر زخم سینمم هنوز خوب نشده دکترم رفتم تاثیری نداره دیگ ولش کردم هروقت خودش میخاد خوب شه 😅🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.