۵ پاسخ

کرم شقاق سینه از داروخونه

میگن ک شیرتو بدوش بزار چربی ببنده روش چربیشو بزن ب سینه پلاستیک بکش روش،سری بعدی ک خاستی شیر بدی سینتوبشور .منکه هرکار کردم خوب نشد خودش خوب شد

خود شیرت
یاهم پماد ژنو، هیدرودرم

این خیلی خوبه و ازش راضیم

تصویر

عزیزم من از روز اول زایمانم درگیر زخم سینمم هنوز خوب نشده دکترم رفتم تاثیری نداره دیگ ولش کردم هروقت خودش میخاد خوب شه 😅🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان گیسو💖 مامان گیسو💖 ۱۰ ماهگی