برای زخم نوک سینه چی پیشنهاد میدین؟

۸ پاسخ

ماتیلدا
هیدرودرم

کرم شقاق هیدرودرم عالیع

اینقدر زخم بود سینه هام خون میومد
روغن زرد زدم دو روزه خوب شد

من وازلین میزدم دو سه روز زدم خوب شد زخمش

کرم برای ترک سینه رنگش بنفشه خیلی خوبه

اگ سوزشش فق اول شیردهی هست پماد چشم بزن

کرم شقاق سینه

اینهه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان گیسو💖 مامان گیسو💖 ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی