وای وای نگو که من ۲ماه تمام گریه میکردم از زخم و درد و خونریزی
یعنی ۳ روز تمام تب داشتم سر این ماجرا چون عفونت هم کرد
قاچ خورده بود نه همچین
هر زهرماری بگی زدم
آخرشم مرتب پماد تتراسایکلین و وازلین میزدم پشت سر هم
وقتی میخواستم به بچه شیر بدم میرفتم میشستم میمدم شیر میدادم دوباره میمالیدم
من سلفون کشیدم
من هیچ چیز خوبم نکرد جز وازلین اب رو اتیشه حتما امتحان کن
کانالدونا عالیه
روغن زرد بزن روش پلاستیک بزار زود خوب میشه
روغن حیوانی
سینه منو پماد تتراسایکلین خوب کرد
کره حیوانی خوبه من دو روز زدم اوکی شد
روغن زرد عالیه حتما امتحان کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.