سلام.برای زخم نوک سینه چی خوبه بزنم که زود خوب بشه

۶ پاسخ

سلام عزیزم پماد شقاق سینه هیدرودرم

برا من که روغن حیوانی جواب بود بعد روشو باز میزاشتم

عسل بزن

عسل بزن موقع شیردادن بشور لعاب به دونه هم خوب

شیر خودت

پماد شقاق سینه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان گیسو💖 مامان گیسو💖 ۱۰ ماهگی