نوک سینه هاهم زخم شدن خیلی درد میکنن چی بزنم خوب بشه؟

۸ پاسخ

شقاق سینه هیدرودرم،دیگه نیاز به شست و شو قبل شیردهی هم نداره

شقاق سینه بزن...از شیر خودت بدوش بریز رو سینت

از منم درد میکرد از شیر خودم بهش زدم خوب شدن

فقط درمانش اینه از شیر خودت بزنی بهش خوب بشه

حاله سیاه را کامل کن تو دهن بچه وگرنه سینه هات زخم میشم و روغن حیوانی بزن سر سینه با همون روغن ها سینت رو بزار دهن بچه

شقاق سینه بزن عزیزم

عزیزم من هر چی زدم هرکار کردم فایده نداشت فقط خون میریخت
رابط سینه فقط بدادم رسید

هیدرو درم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی