۵ پاسخ

روغن حیوانی بزن تحمل کن چند روز دیگه خوب میشه

کرم شقاق سینه
هم‌ میتونی خامه یا سر شیر بمالی خوب میکنه

آد چشمی لازمم نیست بشوریش به بچه شیر بدی

کرم شقاق سینه هیدرودرم از داروخانه بگیر عالیه

الوینا من گرفتم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی