برای زخم نوک سینه چه پمادی میتونم بزنم؟؟

۵ پاسخ

پماد شقاق سینه هیدرودرم خیلی خوبه

شقاق سینه هیدرودرم یا سینره

داخل کلاس اموزش پس از زایمان ب ما گفتن ک شیرخودتون و بدوشید بزارید تو دمای محیط تا رو بگیر
روشو میتونید استفاده کنید برای زخم های سینتون گفتن که خیلی زود خوب میکنه زخم هارو

شقاق سینه

شقاق سینه

سوال های مرتبط

مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد