۶ پاسخ

البته شیرخشک بهش میدم

حداقل دوکیلواضاف کنه

۴۵۰۰ الی ۵

۲۸۰۰ خوب بود جثش؟ ریز نبود ؟

۴۸۰۰ باشه خوبع

۵تا ۵و‌نیم

سوال های مرتبط

مامان المیرا بانو❤️🧸 مامان المیرا بانو❤️🧸 ۱۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی