۱۸ پاسخ

چه سوال خوبی پرسیدی ، این‌نشون مبده که تو یه کودک‌پنج‌ماهه داری و روی غذاش به شدت حساسی،
بزار برات دقیق‌توضیح بدم
بله بیسکوییت مادر بخاطر قند و افزودنی و‌نگهدارنده ضرر‌داره😐

چرا حس‌کردم از چت جی پی تی داری سوال میپرسی😁همونطوری‌جواب دادم

حالا انشاالله باوجود اینهمه توصیه مبنی ب صررداشتن بیسکوییت و علم براینکه تا ی سال مننوع بهش ندی

اره عزیزم

بله‌

بخاطر قند و ترکیباتش بله ضرر داره‌. وقتی میتونی برای کوچولوت غذاهای متنوع درست کنی چرا بیسکوییت؟ چرا ذائقه بچه رو عادت به شیرینی بدی؟ ۰را مستعد چاقی و دیابت بشه؟

تو بگو چه خاصیتی داره که میخوای بدی ؟ همه با فرنی و آرد برنج شروع میکنن رفتی رو بیسکویت آخه . هیچ چیزی بدون مشورت پزشک نده .

من ک با شیر له میکنم میدم بچم خیلی خوب میخوره و دوست داره روش هم نوشته که برای همه سنین مناسب است

بهداشت به یه خانمه گفت نباید تا قبل 6 ماهگی هر خوراکی و غذایی به نوزاد بدی هم برای اینکه گوارشش ضعیفه و نمیتونه خوب هضم کنه و هم اینکه قندش برای بچه مضره ، چاقی و بیماری میاره

من که هم به دخترم دادم الان چهار سالشه از چهار ماهگی میدادم
پسرمم همینطور الان هفت ماهشه از چهار ماهگی هر از گاهی میدم

میتونه بخوره؟ تو گلوش گیر نمیکنه؟

بلی ضرر دارد ب شدت هم ضرر دارد🤣

من از ۶ماهگی میدم

هیچ خاصیتی نداره

نه بابا همه چی ارگانیک و سالمه مگه ؟؟؟؟؟ که این باشه بده بره نمیتونی بچه تو از همه متمایز کنی

بله ک ضرر داره

من پسرم نزدیک به هفت ماهگی هست میدم

منکه میدم

بله دارد

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۶ ماهگی