۲ پاسخ

صرفا شکم پر کنه هیچ ارزش غذایی نداده با فرنی شروع کن پوره شروع کن اگه رفلاکس داره فعلا حریره بادام بهش نده

بیسکوییت مادر ارزش غذایی نداره عزیزدلم قندش خیلی زیاده. بهتره با فرنی و حریره و پوره سبزیجات و میوه شروع کنی♥️

سوال های مرتبط