۳ پاسخ

برو عزیزم میگن عین درد پریودی باشه باید بری احتیاط بهتره

احتیاط شرط عقله اگه از کمرت میگیره میزنه زیرشکمت برو حتما

اگه دردات منظمه برو

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی