خانوما زیر شکمم مثل موقع پریودی درد داره. خطرناکه؟؟

۶ پاسخ

من الان پیش دکترمم میگه طبیعیه

منم تو هفته شما همينجوري شدم يروز كار زياد كرده بودم رفتم دكترم معاينم كرد گف دهانه رحمم نرم شده امپول ريه زدم و پروژسترون

استراحت کن خوب نشدی برو دکتر

من درد پریودی داشتم بستری شدم

خیلی زوده برا تو

بله خطر داره.

سوال های مرتبط

مامان آیدا❤تودلی🫣💙 مامان آیدا❤تودلی🫣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی