خانما اشکال نداره ب پسرم کیوی بدم؟

۴ پاسخ

دکتر دختر من کیوی و خربزه رو گفته ندید

ن نده

اصلا ندی.یکی از فامیلها گفت یکی از اقوام شوهرش به بچش داده چند ماه دکتر بردن بچه رو .ازبس اذیت بوده

حساسیت زاست عزیزم

سوال های مرتبط

مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته شانزدهم بارداری
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 ۱۲ ماهگی