مامانا کیوی خوبه ب پسرم بدم ده ماه بیست و یک روزشه

۱ پاسخ

وای نه توروخدا کیوی عامل اصلی حساسیت هست .ندید به بچه ااتون بعد یکسالگی انشاله بده

سوال های مرتبط

مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته هفدهم بارداری