خانوما شما کباب کی میدید ب بچتون

۶ پاسخ

منم از ۶ ماهگی دادم ...البته قصدشو نداشتم بدم ولی چون مسافرت بودیم و چشمش به ما بود که چی میخوریم منم نوک انگشتم له کردم بهش دادم

من میدم از ۶ ماهگی

من الان جوجه میدم بهش

الان

مم هنوز ندادم

میدمش

سوال های مرتبط

مامان آریا👼🏻 مامان آریا👼🏻 ۱ سالگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان شایلی مامان شایلی ۱ سالگی
مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱ سالگی
مامان ثمره عشقمون♥️ مامان ثمره عشقمون♥️ ۱ سالگی
مامان حلما مامان حلما ۲ سالگی