فرنی موز چجور درست میکنین ؟؟

۳ پاسخ

وقتی فرنی دریت کزدی یکم موز قاطیش کن
ولی همه فرنی رو قاطی نکن چون ممکنه نخوره همش حیف شه اول یه قاشق بده چون من همشو ریختم خوشش نیومد

فرنی جدا درست میکنی بعد موز و با چنگال له میکنی بهش اضافه میکنی

فرنی ساده درست میکنی موز له میکنی قاطی میکنی باهاش

سوال های مرتبط

مامان شیرینی زندگی مامان شیرینی زندگی ۱۴ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار ۱۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱ سالگی
مامان 👶🏻hirad💙 مامان 👶🏻hirad💙 ۱ سالگی
مامان تیام مامان تیام ۱ سالگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۱۶ ماهگی