سلام بچها پوره هویج چجور درست میکنین

۷ پاسخ

بخار پز کن بعد پوره کن با شیر خودت یا شیر خشک مخلوط کن بده میتونی یدونه خرما هم بزاری پوست خرما بکن بعد با هویج پوره شده مخلوط کن خیلی مزه شیرین و خوبی داره دوس داره پسرم خیلی تا صبح بدم نیخوره

من آب پز کردم با گوشت کوب برقی زدم نخورد عوق میزد
با سیب زمینی و یه مقدار برنج سوپ درست کرد توش هویج ریختم با گوشتکوب برقی کوبیدم خیلی خوشش اومد

بخار پز کن یا با شیر خشک یا با شیر خودت رقیق کن البته من رقیق نمیکردم

بخار پز و با یکم شیر خشک رقیق می‌کنم

سلام ،بشور و کامل پوست بگیر،
تیکه های کوچیک کن و باریک که زودتر پخته بشن، بعد
لهشون کن خیلی و آخر سری با یکم از شیری که به بچه تون میدید رقیقش کنید.

بخار پز میکنم بعد له میکنم یکم کره میریزم

بزارش تو اب بپزه یا بخار پز کن

سوال های مرتبط

مامان آیهان و آیماه مامان آیهان و آیماه ۱ سالگی
مامان آوا مامان آوا ۱۳ ماهگی
مامان آوا مامان آوا ۱۵ ماهگی
مامان سید محمد حسن مامان سید محمد حسن ۱۴ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۷ ماهگی
مامان 👶🏻hirad💙 مامان 👶🏻hirad💙 ۱ سالگی
مامان افرا گلی❤️ مامان افرا گلی❤️ ۱ سالگی