۱۵ پاسخ

من شبی یکی واژینال میزاشتم

میشه فامیلیت بگی؟؟؟ چون من ی رفیق داشتم اسمش مهسابود تهران زندگی میکنن

راستی کدوم مهساهسی؟؟

دومی هم طبیعی هسم

دردش میکشی اما بعدش راحتی

البته طبیعی که بعدش راحتی بدون عوارض

شیاف

وقتی سر بچه میاد دیگه دردت تموم میشه

وای بدون سوزن فشار بود . اما خیلی درد داره

وای زایمان طبیعی خیلی ترس داره

اهان چون من برا بچه اولم بهم ندادن . با درد خودم دهانه رحمم بازشد

فقط واژینال کن

مگه دهانه رحم موقع زایمان خودش باز نمیشه؟؟؟

واقعا؟؟؟

براچی خوبه

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی