خانما کپسول گل مغربی رو از هفته چندم شیاف میذاشتین

۲ پاسخ

من سه شب گذاشتم دیدم تاثیری نداره،بعد شنیدم اونایی که توی بارداری اسپرین مصرف میکردن براشون خطرناکه و احتمال خونریزی حین زایمان دارن،برا همین ترسیدم دیگه استفاده نکردم🤷‍♀️

من تا الان 14شب هرشب میارم ولی هیچ اثری نداشته واسم

سوال های مرتبط

مامان توتفرنگی 🍓🌱 مامان توتفرنگی 🍓🌱 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد روزهای ابتدایی تولد
مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد