صبحانه قندعسلاتون چیه امروز

۲ پاسخ

تخم مرغ آبپز با یه موز له میکنم میخوره صبا

تلیت براش کردم باچایی وپنیر😁
حوصله نداشتم چیزی درست کنم..
خیلیم دوست داشت😂

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻آقا رهام💙 مامان 👶🏻آقا رهام💙 ۱۴ ماهگی
مامان عسل مامان عسل ۱۶ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۵ ماهگی
مامان دیار 🩵🧸 مامان دیار 🩵🧸 ۱۴ ماهگی
مامان 👶🏻آقا رهام💙 مامان 👶🏻آقا رهام💙 ۱۴ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۱ سالگی
مامان 👶🏻آقا رهام💙 مامان 👶🏻آقا رهام💙 ۱۴ ماهگی