۷ پاسخ

به به سیب برای بچه ها خیلی خوبه
من به دخترم اوتمیل سیب دارم ناهار هم هویج پلو داره

ناهار فقط سوپ..شام صبحانه نمیدم

عدس پلو

صبحانه هم اوتمیل دادم با جودوسر پرک و موز

من سوپ برای ناهار و کوکو براش شامش گذاشتم

تصویر

فرنی موز صبحونه دادم
ناهار م سوپ

فرنی سیب چجوریه

سوال های مرتبط

مامان آقا شاھان⚜️ مامان آقا شاھان⚜️ ۱۲ ماهگی
مامان آیهان🧸🦋 مامان آیهان🧸🦋 ۱۴ ماهگی