نهار امروز کوچولو هاتون چیه ؟؟

#غذای کمکی

تصویر
۸ پاسخ

سرما خورده سوپ مرغ+هویج+سیبزمین+جعفری+ورمیشل گذاشتم براش

مرغ و برنج.. البته سوپ هم داره .. من تقریبا دیگه از غذای خودمون میدم به دخترم راحت میخوره جدا که درست میکردم نمی‌خورد در حد چند قاشق اما الان پا به پای ما لقمه می‌ذارم دهنش

سیب زمینی پیاز هویج لوبیاسبز فلفل دلمه و مرغ و زردچوبه و پودرسیر میزارم بپزه
بعد ک حسابی پخت له میکنم تو یذره روغن زیتون سرخ میکنم
از آبش هم نگه میدارم شام ابگوشتشو میدم بهش

من آبگوشت می‌خوام بدن

برنج وماش وجعفری

من سوپ گذاشتم براش چون خیلی یبوسع

من کیسه برنج انداختم تو غذا خودمون سیب زمینی هم انداختم باهم له میکنم بهش میدم انشاالله

من براش برنجو ماشو عدس پختم با گوشت چرخ کرده

سوال های مرتبط

مامان رستا 🍓 مامان رستا 🍓 ۱۰ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱ سالگی
مامان آقا یزدان  🥹🫀 مامان آقا یزدان 🥹🫀 ۱۲ ماهگی
مامان دلوین وتو دلی مامان دلوین وتو دلی ۱۵ ماهگی