۶ پاسخ

سر خود دارویی مصرف نکن عزیزم شیاف برای لکه بینی و خونریزیه نه دل درد .

مال منم درد میکنه 🥲

شیاف خیلی خوبه بزن

اگه یکم درد میکنه نمیخاد بزاری تحمل کن هرچی دارو استفاده نکنی بهتره

پروژسترون خوبه بزار مقعدی

نه پروژسترون بزار خوبه

سوال های مرتبط

مامان شایان و تودلی مامان شایان و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری