۲ پاسخ

نه بابا
اینقدر خودتون عذاب ندین
بعدم اینجا همه ادم عادین نه دکتر یه چیزی میگن میترسوننت

بله بالاست

سوال های مرتبط

مامان لیا و نخود مامان لیا و نخود هفته سی‌وششم بارداری