خاتما از چند هفته معاینه میکنن🫠🥲

۹ پاسخ

۳۷به بعد

به من گفت 37 هفته

من از ۳۶ هفته معاینه ساده کرد
۳۷ ،۳۸ تحریکی

برای من ۳۸

من هفته دیگ باید برم

من ۳۷ و ۱ رفتم

مال من 36 هفته 6 روز بود

از ۳۷هفته له بعد معاینه میکنن دکترم بمن گفت ۳۸ هفته بیا واسه معاینه

نمیدونم منم‌استرس دارم هنوز معاینه نرفتم🙈

سوال های مرتبط

مامان آیلین ❤️ مامان آیلین ❤️ ۱۳ ماهگی
مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی
مامان آریا🐥 مامان آریا🐥 ۸ ماهگی
مامان آقا رهام 🩵🐣 مامان آقا رهام 🩵🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ابوالفضل💙 مامان ابوالفضل💙 ۱۱ ماهگی