۱۱ پاسخ

من که نمیرم،موقع واکسن بچه میرم،لازم نیست که هربار بری صداشو بشنوی،مگه چکاپ دکتر نمیرید اونجام صداش میزارن برات.

من امروز برای اولین بار رفتم

ماه یکبار طبق اون دفترچه زرده

من تا میرم خودشون میگن بریم تا صدای قلب شو بشنویم

من که دستگاه شنود خانگی گرفتم خودم راحت کردم هر ساعتی استرس بگیرم خودم انجامش میدم

هرچند وقت خودشون تماس میگیرن

هر یه ماه مثل دکتره
من ۱۸هفته رفتم الان ۲۴هفتمه میرم از یه ماهم رد شده😑

من امروز رفتم گذاشت

22 هفته بودم تشکیل پرونده دادم ماهی یکبار ماهی یکبارم پیش دکتر خودم میرم

هر وقت نوبت بهداشت داشته باشم

بهداشت ما دستگاه ندارن گوش بدن گوششونو می‌زارن رو شکم گوش میدن

سوال های مرتبط

مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلی🥺🤍💙 مامان فسقلی🥺🤍💙 هفته بیست‌وسوم بارداری