من از هفته ۱۷ بعد ک رفتم گذاشتن برام
میزارن عزیزم
اره میزاره من قبل عید رفتم 15 هفته بودم
برای من ۱۷ هفته بود ک گذاشت
ب من گف 18هفته اومدی میزارم
برای پسرم اون موقع ها کمیرفتم فکررر کنم ۱۸ هفته بودمکگذاشت
اره واسه من بهداشت گذاشت دستگاه دارن ولی هفته های بالاتراز۱۵ گذاشت،ولی شمابرو اونجابپرس بهت میگن که میشه یانه
بهداشت دستگاه ندارن عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.