سلام عزیزان
وزن 1200 در 28 هفته خوبه؟؟

۸ پاسخ

آره عزیزم خوبه

آره خوبه عزیزم ولی تا ۲۸ هفته وزن خیلی معلوم نمیشه بهترین حالت ۳۰ هفته به بعده بنظرم ۳۲ هفته ام خودت یبار برو ببین رشدش چطوری بوده

اره خیلی خوبه

چرا زود رفتی سونو

منم۲۸هفته۱.۲۰۰بودبچم

طبق گهواره اره خوبه عزیزم

عالیه

بله خوبع

سوال های مرتبط

مامان 🩷آیلین🩷 مامان 🩷آیلین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ائلمـان👼🏻🩵🍼 مامان ائلمـان👼🏻🩵🍼 ۱۲ ماهگی