۸ پاسخ

خشکی زده

دانه هم میزنه خارش بده ؟

اگزما هست

حساسیته ۹۹ درصد
۱ درصد اگزما

شبیه خشکی همراه اگزماهست مرطوب کننده بزن ببین بهتر نمیشه

عزیزم خشک شده پوستش

حساسیتی
چیزی نداره

لوسیون نمیزنی بعدحموم؟

سوال های مرتبط

مامان الوین🧿👨‍👩‍👦 مامان الوین🧿👨‍👩‍👦 ۱۱ ماهگی
مامان آقا مهبد💙 مامان آقا مهبد💙 ۱ سالگی
مامان جوجو🩵 مامان جوجو🩵 ۱ سالگی
مامان آریشاه و هاکان مامان آریشاه و هاکان ۱ سالگی