نی نیم از دیشب تکون نخورده میترسم 🥲

۷ پاسخ

شما حرکاتش کجا حس میکنی
من زیر شکمم طرف راست هست

منکه هنوز حسش نمیکنم طبیعیه؟

یه چیز شیرین بخورآب یخ بخور دستتم باآب یخ بشور وبزار به شکمت چیزی نیست انشاالله نگران نباش

مهم نیست الان

زوده منم اینجوریم

چرا واسه منم ۲،۳روزه حرکتش کم شده 🥹🥹

عادیه تو هفتت

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد