از دیشبه نی نیم تکون نخورده خیلی نگرانم😭

۸ پاسخ

من بارداری سومم هست این که میگم از روی تجربه خودم هست با گوشیت یه آهنگ شاد بزار چند لحظه بچسبون به شکمت بچه سریع واکنش نشون میده اگر در هفته ای باشی که بتونه صدا رو تشخیص بده

زیر28 هفته طبیعیه
دلستربخور،خوراکی شیرین بخور پهلوبه پهلو شو
نگران نباش

ببین عزیز الکی استرس نکش حتماً برو یه سونوگرافی یه سونو بده ببین تو چه شرایطیه ضربان قلب و همه اینا رو چک کن دست دستم نکن

تا ۲۸ هفته همینطوری هس چون جاشون گشاده بیشتر تایم خوابن از بعد ۲۸ هفته باید شمارش داشته باشی تکوناش.
منم خیلی میترسیدم رفتم دکتر و بیمارستان اینو بهم گفتن

خب سریع برو بهداشت یا بیمارستان نزدیکتون صدا قلبشو بشنو عزیزم

منم ی چندروزی هست یا تکون نمیخوره یا خیلی ضعیفه.طبیعیه نگران نباش

منم همین طوردیروز و امروز اصلا تکان نخورده

نوشابه کاکائو بخور پهلو چپ بخواب در حد یه تکون ریز هم خورد کفایته

سوال های مرتبط

مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد