۳ پاسخ

من از ۴و نیم ماهگی شیربادوم دادم تا الان
حالا فردا میبرمش دکتر ببینم چی میگه

بعضیا۴ماه بعضیا۶

دیگه از پنج شیش ماهگی
همه چیو باید پوره کنی بهش بدی
دیگه شروع می‌کنه فرنی خوردن .حریره بادام و این چیزا

سوال های مرتبط

مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان ماهلی و نی نی مامان ماهلی و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری