خانما دخترم ۶ماه و نیمشه چه سرلاکی خوبه

۳ پاسخ

داروخونه سرلاک فرنی برنج را داد بهم
ولی گندم و میوه را برای اون بچم خریدم نخورد اصلا به هرکی هم دادم بچش نخورد😁

اصلا سرلاک میگن خوب نیست ندین به بچه چون خوشمزس و باعث میشه دیگه غذاهایی مثل پوره و سوپ ها رو نخوره

حریره بادوم خیلی خوشمزس

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هانیس جون🐣🧸🤎 مامان هانیس جون🐣🧸🤎 ۱ سالگی
مامان فندق👁️🤍 مامان فندق👁️🤍 ۱ سالگی
مامان ویهان کوچولو💙 مامان ویهان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی