۶ پاسخ

من پینو گرفتم

مای بی بی سفید مخصوص نوزاده

من‌پرسیل گرفتم مخصوص کودک خیلی ملایم خوبه

من فیروز گرفتم و اتفاقا امروز لباس های ساک بیمارستان رو شستم کل اتاق بوی ملایم و لطیفی گرفته

مایع بی بی لند خوبه.

من فیروز گرفتم بوشم خیلی خوبه یدونم پرسیل مخصوص لباس کودک گرفتم ک هنو استفاده نکردم

سوال های مرتبط

مامان نیل🌜 مامان نیل🌜 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه کوچولو ها مامان جوجه کوچولو ها ۱۳ ماهگی