بنظرتون زوده بزنم بارارم یا نه

۵ پاسخ

من دهم مهر پریودم شروع شد الان چند هفته ام؟

خدارو شکر عزیزم

چرا زوده؟

نه چرا بزن

باردار

سوال های مرتبط

مامان فندق🤱♥️ مامان فندق🤱♥️ هفته یازدهم بارداری
مامان تمشک  😍 مامان تمشک 😍 هفته نهم بارداری
مامان معجزه الهی🥺 مامان معجزه الهی🥺 هفته دوازدهم بارداری
مامان دوردونه مامانش مامان دوردونه مامانش هفته چهلم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۴ ماهگی