۱۲ پاسخ

بهه مبارکههه
برو ازمایش بده فردا

مبارکه عزیزم برای منم دعا کن
چهار هفته و چند روزی

مبارکت باشه عزیزم

مبارکه عسیسم😍

بعد از تاخیرت برو

عزیزم مبارکت باشه قشنگم

صبر کن روز موعدت برو آزمایش
اگر الان بری دوباره چند روز بعدش مجدد باید بتا بدی

مبارکت باشه عزیزم❤️
اگر تحملشو داری صبر کن عدد بتات بیشتر بشه که مجبور نشی دوبار آزمایش بدی

گلم برو ولی عدد پایین باید دوباره بری
بنظرم وایسا دو سه روز دیگه
اگرم نمیتونی وایسی برو گلم

مثبته عزیزم
برو ازمایش

مبارکه عزیزم

۷روز مونده به موعدم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری
مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی
مامان آرمین جون مامان آرمین جون ۳ ماهگی
مامان فندق🤱♥️ مامان فندق🤱♥️ هفته یازدهم بارداری