امروز موعدمه تست زدم بنظرتون برم ازمایش یا زوده؟

تصویر
۱۱ پاسخ

مبارک باشه عزیزم

مبارکه عزیزم

زوده فعلا نرو

یکی دوروز صبر کن

دو روز دیگه برو ک بتا قشنگ بره بالا مجبور نشی هی تکرار کنی

مبارکه عزیزدلم

خداروشکر والا سر صبحی خوشحال شدم دلم خنک شد

نه نرو
۵روز تاخیر داشته باش بعد برو
مبارک باشه مامانی

مثبت عشقم مواظب خودت باش حتما این و اون ور نرو بعد یکی دو روز برو آزمایش بده

مبارکه عزیزم نظر خودته الانم بری نشون میده وقتی بیبیت مثبته

برو گلم

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شادلین💕🧿 مامان شادلین💕🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دوقلو ها 😘🩵 مامان دوقلو ها 😘🩵 هفته سی‌ام بارداری