۹ پاسخ

عزیزم‌من الان ازمایش دادم شرایطم‌مثل شما بود
میشه چند تا سوال بپرسم

اره
آلفا فیتو پروتئینه غربالگری دوم

خوبه نگران نباش

خیلی نگرانم پس چرا تو صفحه اول عددش انقدر پایینه؟؟

به من نگفت ازمایش بده

یکم پایینه ولی فک نمیکنم مشکلی باشه

اره من دادم

الفا مام

اسم آزمایش چیه

سوال های مرتبط

مامان گلسا مامان گلسا هفته سی‌وهشتم بارداری