۴۱ پاسخ

من نمیتونم بشینم بخیه هام اذیت میکنن برا همین ب پهلو دراز میکشم شیر میدم اشکالی نداره

من کم خونیم افتضاح، فقر آهن هم دارم

سلام گلم منم کم خونی مینور هستم از ۱۲ اومدم ۹ دکترم قرص آهنم رو گفت دوتایی بخور ۴هفته خوردم آزمایش دادم شده بود ۱۱ونیم قرص رئول میخورم بازم گفت بخور تا ۴هفته دیگه آزمایش بده داره به بدنت جواب میده
قرص آهن رو با آب پرتقال بخورید به فاصله دو تا سه ساعت بعد وعده غذایی خیلی خوب جذب بدن میشه

من ..هموگلوبینم پایینه..روزی دوتا قرص اهن میخورم بالا نمیاد

سلام منم توهفته ۳۳ رفتم آزمایش گفتن پلاکت و هموگلوبین خون. ت اومده پایین
بعد رفتم پیش دکتر متخصص خودم گفت باتوجه به رنج آزمایشگاه و اینکه هفته های آخر بارداری هست طبیعی ه

بله من از نوع شدیدش داشتم

اره منم کم خون بودم روزی دوتا قرص آهن داد

نرمالش یازده هست تا ۱۷ مال شما الان زیادم کم خون نشدی گلم نترس

قرص بخوری درست میشه من از قبلش هم داشتم ولی تو بارداری اومد رو ۷ مال شما رو ۱۰ هست من دیگ دکتر قرصمو دوتا کرد الان اومده بالا گفت رو ۱۱ بیاد خوبه

آره منم ۱۰شد همون کپسول آهن فقط میخورم

اره عزیزم برای من ذخیره اهنم روی ۸ بود
قرص اهن میخورم

آره من تزریق کردم دوهفته امپول اهن

آره من کم خونی از قبل داشتم ولی وقتی باردار شدم بدتر شدم روزی سه تا قرص آهن خوردم ولی تغذیه هم خیلی مهمه
ولی از نظر من اسفناج هم خیلی فایده داره من خودم خیلی خوردم بهت توصیه میکنم واقعا چه خام چه تفت داده

خیلیم کم خون نیستی

😂
شماخوبه هموگلوبینت رو ۱۰هست من تا ۷.۸هم رسیدم

من همکمخونی دارم

من بارداری م با کم خونی و فقر آهن شدید شروع شد البته هموگلوبینم خوب بود دارو مصرف کردم خوب شد الان از ۳۰ هفته به بعد بازم کم خونی دارم

بابا این سوال برا سه ماه پیشه چرا جواب میدین

همه دارن کم خونی
نگران نباش
قرص اهن بخوری اکی میشه

منم کم خونی دارم داشت خوب میشد مریض شدم یه مدت قرص نخوردم دوباره خونم رفت پایین بهداشت نامه دادبرای متخصص امانرفتم نه هزینه اش روداشتم نه حوصله اش رو چون خودم مشکلم رو میدونستم که بخاطر نخوردن قرصابود دوباره شروع کردم چیزای مقوی میخورم همراه روزی چهارتا قرص ففول

بله من آهنم کمه و کم خونی دگ سرم اهن زدم

منم کم خونی خفیف دارم قرص فیفول دارم میخورم

منم ۱۰

اره من کم‌خون شدم ، دکتر قرص آهنمو عوض کرد درست شدم رفت بالا

من جدیدا گرفتم فک کنم از هفته ۳۰ به بعد گرفتم روزی دوتا قرص یونی فر میخورم بهتر شدم و دیگه سرگیجه ندارم

کم خونی من شدیدتره
از هفته 24 تا الان دوتا دوتا قرص آهن مصرف میکنم ولی اثری نداره کمتر هم شده

من کم خونی شدید دارم تالاسمی

دیشب ۶۰ تا دون قرص اهن سیدرال گرفتم ۴ میلیون 😮‍💨😮‍💨😮‍💨منم کم خونی مینور و کمبود اهن دارم قبلش فرامکس میخوردم تاثیر زیادی نداشت الان اینو میخورم بهتره ب نظرم قوی ترین قرص اهنه

منم ۸ بود با سرم قرص رسید ۳۰

سلام‌شما واسه کم خونیت چیکار کردین؟
از من این آزمایشمه🥹

تصویر

من خیلی خوب بودم الان تو آزمایش خیلی کم کم خونی زده از این قرص آهن های قوی میخورم

سلام شما واسه کم خونی‌تون چیکار کردین

من کم‌خونی دارم

آره منم کلا از اول کم خونی داشتم و خوب نشدم وقتی هم که باردار میشم بدتر میشه نهایت با قرص و رعایت کردن یه شماره بیاد بالا

آره من خیلی کم خون شدم توی بارداری

برا منم انقده. مشکلی نیس. مویز بخور، قرص آهن بخور بره بالا، من این هفته ی آخربارداریم هس دیگه هیچ قرصی نمیخورم

من که هیچوقت کمبود آهن نداشتم تو زندگیم ولی دکترم واسم قرص آهن قوی میده از سمت خانواده شوهرم خیلی کم خونن

اره من از شما شدید تر هم بوده روزی دو تا قرص اهن

حالا جزئی هس یکم به تغذیتون برسین و قرص آهن استفاده کنین خوب میشه

آره من

قرص آهن نمیخوردی؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی