کاش این ۴ هفته هم زودتر میگذشت میرفتم انتی خداا زودی بگذره

۷ پاسخ

من ۹هفته رفتم تشکیل قلب دادم تا روزا بگذره

من رفتم گفت فعلا تشکیل نشده قایم شده بود ته پیداش نمی‌کرد دکتر

سونو قلب رفتی عزیزم

منم همین رو میگم همش حس میکنم این روز ها کش میا نمیگذره

ولی دیر میگذره

عزیزم بزار ۱۲ هفتت کامل که شد بعد برو انتی

خیلی دیر میگذره

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بلوبری 🫐 مامان بلوبری 🫐 هفته بیستم بارداری
مامان جوجمون مامان جوجمون هفته هفدهم بارداری