۳ پاسخ

سلام عزیزم من بردم کافی نت ثبت نامش کردم و بردمش خیالم راحت شد تو ورقه بهم داد یکی برای بهداشت برای واکسن 6سالگی هست یکی هم برای ثبت کلاس اولشه که خدا را شکر همه چیزش سالم بود و سخت نبود راه نمیدن مادر هارو بچه رو میفرستن داخل اتاق سوال میکنن از هر بچه رو سوال های مختلف میپرسن ببببن بلده یا نه؟؟؟

سوالات سنجش چی هستن مادرا میذارن برن داخل پیش بچه

کافی نت

سوال های مرتبط

مامان ✨️🧸radvin🧸✨️ مامان ✨️🧸radvin🧸✨️ ۵ سالگی
مامان قهرمان مامان قهرمان ۵ سالگی
چندروز دارم میبینم خیلی ها اینجا سوال میپرسن که پیش دبستانی 2 اجباری هست یا نه، ایا بچه هایی که امسال باید بروند پیش دبستانی الان باید ثبت نام کنیم یا نه؟
من خودم مربی پیش دبستانی هستم، وبا توجه به اطلاعاتی که دارم، پیش دبستانی اجباری نیست وشما تا اواخر شهریور یا حتی اوایل مهرماه میتونید بچه هاتون رو پیش دبستانی ثبت نام کنید ولی اجباری نیست وفقط برای ثبت نام کلاس اول اون نامه سنجش نیاز هست که به وقتش میتونید اسم بچه هاتون رو از طریق کافی نت توی سامانه سنجش ثبت کنید وبعد از مراحل سنجش یه نامه میدند که اون برای ثبت نام کلاس اول نیاز هست
اگر قراره پیش دبستانی اجباری باشه باید پیش دبستانی دولتی هم باشه تا والدینی که توی هزینه مشکل دارند بتونن بچه هاشون رو توی پیش دبستانی دولتی ثبت نام کنند
الان مدیران مهدکودک برای اینکه پثل بیشتری به جیب بزنن میگن اجباریه، یا میگن ظرفیت داره تکمیل میشه و با ترفند خودشون والدین رو ترغیب میکنن که ثبت نام کنند