من فعلا تا شهریور صبر میکنم
واسه چی ثبت نام نکنیم؟ متوجه نشدم؟
ینی چی پر میشه؟متوجه نمیشم؟
ینی تا الان شده بچه ای بخاطر نبود جا اون سال نره مدرسه؟🤔
به اندازه ی همه ی بچه ها جا تو مدارس هست...
اینقد که همه میرن غیرانتفاعی دولتی ها که خبری نیست....
غیرانتفاعی هم از خداشه فقط پول میگیره ثبت نام میکنه....
اموزش و پرورش به مدارس گفته احتمال خیلی زیاد امسال هم مجازیه اما شما به خانواده ها اطلاع ندین چون ثبت نام نمیکنن...
مخصوصا غیرانتفاعی ها اینجوری نمیتونن پول به جیب بزنن
منم تا شهریور میمونم ببینم چی میشه
بعید میدونم حضوری باشه
احتمال جنگ خیلی زیاده
مدارکش بردم بره کیف کنه بین دوستاش
من که ثبت نامش کردم
آره دیگهباید ثبت نام کنیم
به نظر میرسه باید ثبت نام کنیم
من امروز رفتم گفتن شنبه برم برای ثبت نام
من ثبتنام کردم
چون پر میشد من ثبتنام کردم امید بخدا
ولی من حتما ثبت نام میکنم
البته اینجا پارسالم میرفت راضی بودم
انلاینم شد معلمشون بسیار فعال و پیگیر و کوشا بود
من که میخوام جا به جا هم بشیم فعلا باید صبر کنم
منم ثبت نام کردم
فعلا وقت هست صبر کنیم تا شهریور
دخترم پیش یک فرستادم تا بهمن ماه خوب بود
ولی دی ماه یه تعطیلی شد
از اونطرف جنگ تعطیلی شد
بعداز عید هم مهدشون باز بود ولی من نفرستادم میترسیدم
عععع یادش بخیر این صابوناااا🥲🥲😍
چقدر گل پسری ذوق داشت بگردممم الهیی همینکه به اینا رسید اینطوری شد 🥹
منکه همچنان صبر میکنم و فعلا ثبت نام نمیکنم بخدا موندم خودمم اگه اینطوری باشه که هیچکس نمیدونه اسم بنویسه یا ن حداقل کاش مشخص میشد بابا 😑😶اما یکم دیگه میرم میپرسم پیش دبستانی هارو و بالاخره یه جارو انتخاب میکنم ببینم میشه فرستاد یا ن
وایییی از اون صابونا هنوز هستتتتت ؟؟؟
بوش دنیاسسسس
من کردم
پایان ۶ سالگی نیست مگه؟؟
عزیزم برای ثبت نام یه پیش پرداخت کم بدین و به مدیریت پیش دبستان بگین چون وضعیت معلوم نیس ما میتونیم ماه به ماه شهریه بدیم
والا منم موندم یکی میگه اجباره یکی میگه اجبار نیس
چطور مگه چیشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.