بله عزیزم بهمن ماه ثبت نامش کردم
فعلا بلاتکلیفیم بخاطر ج ن گ
اگه ج ن گ تموم بشه سمت خودمون ثبت نامش میکنم
چون مجازی ب درد نمیخوره
اینجور خودم تو خونه یادش میدم دیگه
مثلا مجازی بیادبگه نقاشی بکش، یا.....
منم بلاتکلیف
چون هزینه ها دوروبر ۵۰ تومنه اگر مجازی باشه فایده ای نداره ترجیح میدم نره چون نمیشه به بچه ۶ساله اونم اولین سال تحصیلی مجازی و اینو بخون اونو رنگ کن بگن
حضوری بدرد میخوره که تو جمع بچه ها باشه اما باز پرسجو میکنم جای خوب پیدا کنم اوضاع مشخص شد ببرم ثبت نام
ماکه توروستاییم همون محله خودمون
فعلاتکلیف جنگ معلوم شه بعدش بحث ۴۰ملیون پوله من غیراانتفاعی مینویسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.